Co inspiruje projektantów? Muzyka, architektura, sztuka, otaczający świat. To są główne motory napędowe, o których najczęściej wspominają pytani o to w wywiadach. Warto jednak pamiętać, że projektanci mają też swoje muzy. To one ich inspirują, ale też promują ich projekty, stają się ambasadorkami marki. Które kobiety z polskiego show-biznesu współpracują z projektantami i mogą poszczycić się tym mianem? Zapraszam do lektury.
Jeden z najlepiej znających naturę kobiecą projektantów, Tomasz Olejniczak, na swoją muzę wybrał Weronikę Książkiewicz. "Muzą i zarazem ambasadorką marki jest piękna i zmysłowa Weronika Książkiewicz, która ceni w kreacjach TOMAOTOMO indywidualizm i wyjątkowe zrozumienie kobiecej natury" - potwierdza marka w komunikacie prasowym.
Łukasza Jemioła wspiera i inspiruje Edyta Górniak. Piosenkarka i projektant od lat się przyjaźnią. Edyta towarzyszyła Łukaszowi także w podróży do Lizbony, gdzie podczas Lisboa Fashion Week Łukasz pokazywał swoją kolekcję.
Małgorzata Kożuchowska natomiast od lat współpracuje z Gosią Baczyńską. Obie Małgorzaty łączy przyjaźń i miłość do mody. Projektantka i aktorka znają się od ponad 10 lat. Gosia Baczyńska projektowała nawet suknię ślubną aktorki. Ale Małgorzata Kożuchowska inspiruje nie tylko Gosię Baczyńską. Przyjaźni się z wieloma projektantami. Bywa, wraz z Joanną Krupą, nazywana także muzą Dawida Wolińskiego.
Idźmy dalej. Paulina Sykut od sylwestra 2013 roku wspiera markę Laurelle. Od początku roku prezenterka już kilkukrotnie wybrała na wielkie wyjścia kreacje Laurelle. Zawsze wyglądała w nich wspaniale. Paulina inspiruje Agatę Nivettę, projektantkę marki, do tworzenia bardzo zwiewnych kreacji, w stylu księżniczki, bo takie najczęściej wybiera podczas prowadzonych eventów.
Maciej Zień może natomiast liczyć na wsparcie Agaty Kręglickiej. Miss świata chętnie nosi ubrania ze znaczkiem marki, pojawia się także na pokazach projektanta. Takich przyjaźni w branży modowej nie brakuje. Kasia Zielińska przyjaźni się z projektantkami z Bizuu, Joanna Przetakiewicz do pokazu najnowszej kolekcji zaprosiła Ewę Chodakowską, a Viola Piekut nie rozstaje się w sesjach zdjęciowych z Joanną Jabłczyńską. Ambasadorowanie markom powszechnej jest w każdej branży. Od kilku lat widać rosnące znaczenie tego typu współpracy w branży modowej. Jak dotąd, taka współpraca się sprawdzała. Myślę, że przynosi korzyści obu stronom także w wymagającej branży mody.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz