czwartek, 6 lutego 2014

Walentynkowe koce by paprocki&brzozowski już w "Biedronce"


 


 Od dzisiaj w "Biedronce" miały być dostępne koce zaprojektowane przez duet paprocki&brzozowski. Miały być i są. Byłam i sprawdziłam. 

Dostępne są trzy rodzaje koców. Każdy w cenie 24,90 zł. Umieszczono je w specjalnie wydzielonych walentynkowych koszach. O tym, czy prezentują się dobrze, czy nie w otoczeniu peelingów myjących, żeli do kąpieli, walentynkowych kartek i bielizny, rozwodzić się nie będę. "Biedronka" ma taki styl prezentowania rzeczy i nie oczekuję od niej nagłej zmiany ekspozycji. Żałuję tylko, że o samej akcji mówi się niewiele. Niby cel szczytny, projektanci cenieni, a bardzo mało mówi się o tej współpracy. Szkoda, bo taka akcja wymaga odpowiedniego nagłośnienia. Mam wrażenie, że niewielu klientów przeczyta szyld umieszczony nad koszem z kocami. I nawet jeśli kupią koce, nie będą wiedzieli, że za ich metką stoi bardzo ważny projekt. Obym się myliła. Bo ta współpraca ma bardzo ważny wydźwięk i warto o nim pamiętać. Stąd kolejny mój post dotyczący tej współpracy i stąd przypomnienie, by zainteresować się fundacją DKMS i jej działalnością.

Zobaczcie, co udało mi się jeszcze znaleźć w pozostałych, niewalentynkowych koszach. Pamiętacie sukienki młodych projektantów? Znalazłam jeszcze dwa opakowania, z czego jedno było puste. 


 



 





              




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz