piątek, 31 stycznia 2014

Kolejna odsłona masstige: paprocki&brzozowski dla "Biedronki"

Duet paprocki&brzozowski zaprojektował dla "Biedronki" walentynkowe koce. Przyznam szczerze, że czytając tego newsa na stronie dyskontu, mina mi nieco zrzedła, zwłaszcza po ostatniej, niezbyt udanej współpracy "Biedronki" z projektantami, o której możecie poczytać tutaj. Nie zraziłam się jednak na tyle, by nie doczytać całego newsa. Otóż okazuje się, że cel współpracy duetu z dyskontem jest bardzo szczytny, bo ma propagować ideę dawstwa szpiku. "Produkt oraz związana z nim informacja ma zwrócić uwagę Polaków na problem osób chorych na nowotwory krwi oraz zachęcić ich do rejestracji jako potencjalnych dawców" - informuje "Biedronka".

Cel szczytny, duet do współpracy wymarzony, ale czy akcja będzie udana, to zależy teraz głównie od "Biedronki". Nie wyobrażam sobie, by koce duetu trafiły do biedronkowych koszy, między czekolady, kawy, kosze na śmieci czy inne tego typu rzeczy. Oby kolejny raz "Biedronka" nie zmarnowała potencjału masstige.
 A teraz trochę o samej akcji. "Podjęcie współpracy sieci sklepów Biedronka z projektantami Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim ma na celu wsparcie działalności Fundacji DKMS.* Biedronka, oprócz przekazania Fundacji 100 tys. zł na rejestrację i badanie potencjalnych dawców, we współpracy z projektantami, przygotowała cztery oryginalne koce w romantyczne wzory. Projektanci czuwali zarówno nad wyborem wzorów, jak i produkcją koców. Są one nie tylko propozycją na walentynkowy prezent, który pozwoli otulić bliskich miłością i ciepłem, ale przede wszystkim są pretekstem do budowania świadomości klientów na temat znaczenia dawstwa szpiku dla chorych, poszukujących swojego bliźniaka genetycznego" - informuje "Biedronka".

Koce w czterech wzorach z serduszkami będą dostępne w sklepach sieci od 6 lutego w cenie 24,90 zł. (rozmiar 130x150 cm). Koce posiadają Certyfikat Oeko-Tex® Standard 100, który jest wiodącym w świecie znakiem bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych.

 – Walentynkowe koce posiadają etykietę, na której znajduje się informacja odwołująca do strony internetowej DKMS, za pomocą której nasi klienci mogą dowiedzieć się, jak wygląda proces rejestracji. W ten sposób staramy się przybliżyć ideę poszukiwania genetycznych bliźniaków, czyli wskazujemy, jak praktycznie dołączyć do grona osób niosących pomoc chorym na raka krwi. Prezent ten niesie ideę realnej pomocy i nadaje walentynkom głębszy sens -  informuje Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A.

Projektanci już w 2012 roku zarejestrowali się w bazie DKMS. - Dzięki rejestracji w bazie Fundacji DKMS mamy możliwość dać drugiej osobie coś najważniejszego – zdrowie, a nawet życie – mówi Mariusz Brzozowski. - Zaangażowaliśmy się w akcję z siecią sklepów Biedronka, ponieważ mamy wspólny cel – pomoc innym. Chcemy także, aby Walentynki stały się nie tylko okazją do kupowania upominków najbliższym, ale również do okazywania serca tym, którzy potrzebują naszego wsparcia. Możemy to zrobić właśnie poprzez rejestrację w bazie potencjalnych dawców szpiku – dodaje Marcin Paprocki.

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście super. Osobiście posiadam jeden taki kocyk. Ale fajne koce znaleźć można także na flhf. Polecam sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń