sobota, 21 grudnia 2013

Biedronka zmarnowała potencjał masstige?

Niedawno pisałam o tym, że do akcji promowania polskich projektantów włączyła się Biedronka, dodając do oferty sylwestrowe kreacje zaprojektowane przez studentów ASP w Łodzi.

Odkąd  projekty pojawiały się w sklepach, nie milkną słowa krytyki. Michał Zaczyński, wiceredaktor naczelny kwartalnika "Fashion Magazine" skrytykował marketing i PR zarówno dyskontu, jak i uczelni. 

"Fatalny marketing i PR zarówno dyskontu jak i uczelni to jedno, ale efekt końcowy, czyli wrzucone do kosza anonimowe sukienki zapakowane jak rajstopy, jest bardziej niż przygnębiający. Świetny - niestety - case na lata". 

Jak widzicie na zdjęciu, sukienki znaleźć można w zbiorczych koszach, obok rozrzuconych opakowań z materacami. Co gorsza, wyprodukowano je w Chinach, nie w Polsce. O tym, jak odpiera zarzuty Biedronka, poczytacie tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz