poniedziałek, 14 lipca 2014

T-shirt Łukasza Jemioła po raz pierwszy

 
Po raz pierwszy chciałam Wam dzisiaj zaprezentować t-shirt Łukasza Jemioła z linii basic w stylizacji wyjściowej. Kupiłam go całkiem niedawno, ale muszę Wam powiedzieć, że jest to jeden z lepszych wyborów zakupowych, jaki poczyniłam w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Możecie być pewni, że to dopiero początek i t-shirt na dobre zagości na blogu w całorocznych stylizacjach.

Dzisiaj bardzo letnio. Strój idealny do biegania w ciepłe dni i świetny na plażę. Mimo tego, że wybrałam rozmiar S, bez problemu mogę opuścić w t-shircie rękaw tak, by odsłonić ramię. Dzięki temu zwykłej i bardzo prostej stylizacji można nadać nieco nonszalanckiego charakteru.

T-shirt jest nadal w sprzedaży. Na Mostrami.pl zapłaciłam za niego 260 zł. Dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych: jaśniejszy i nieco ciemniejszy oraz w odcieniu pudrowego różu. Wiem, że ruszyła też przecena (nawet do 70 proc.) w butiku Łukasza w łódzkiej Manufakturze. Polujcie, bo naprawdę warto.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz