środa, 25 czerwca 2014

New in: t-shirt Łukasza Jemioła


Nareszcie jest! Do mojej szafy trafił właśnie t-shirt Łukasza Jemioła. T-shirt był wysoko na mojej liście "must have" i kiedy w końcu moja skarbonka na tyle się zapełniła, że mogłam sobie na niego pozwolić, nie zwlekałam i od razu zrobiłam zakupy na Mostrami.pl.

Jak wiecie, zawsze kupuję rzeczy, które posłużą mi do wielu stylizacji, dlatego zwracam dużą uwagę na kolor kupowanych ubrań. Szary, czysty t-shirt Łukasza, świetnie komponuje się z klasycznymi dżinsami, grafitowymi spodniami, czarnymi legginsami czy woskowanymi spodniami. Wiem, bo sprawdzałam. Uda mi się dzięki niemu stworzyć bardzo dużo stylizacji. Zakup uważam za bardzo udany, a wkrótce stylizacje z t-shirtem w roli głównej.

Tymczasem przypominam Wam, że dzisiaj o godz. 22:00 będzie można obejrzeć na żywo pokaz nowej kolekcji Łukasza Jemioła. A poniżej jeszcze kilka szczegółów dotyczących i t-shirta, i moich zakupów.

Za t-shirt zapłaciłam 260 zł. Udało mi się upolować go na przecenie, z 320 zł. Nie mam pewności, czy nie dostałam innego t-shirta niż zamawiałam. Chciałam ten, a wydaje mi się, że przyszedł jaśniejszy, ten. W sumie może i dobrze się stało, o ile się stało, bo jaśniejszy jest naprawdę ładny i świetnie komponuje się z ciemnymi rzeczami. T-shirt wykonany jest z bardzo delikatnej, przewiewnej bawełny i ma to, co lubię najbardziej - opadające ramiona.


Długo zastanawiałam się nad odpowiednim rozmiarem, bo chciałam mieć fajny, luźny t-shirt. Bałam się, że gdy wezmę mały, będzie za mocno przylegał do ciała. Koniec końców wzięłam S-kę. I nie żałuję. To, co mnie zaskoczyło, to długość t-shirta. Właściwie można go nawet nosić jako tunikę, ale to dobrze, bo sprawdzi się do legginsów.




T-shirt to niejedyna rzecz, na jaką zdecydowałam się na Mostrami.pl. Kupiłam tam również szorty Village marki Blackbow, także z mojej listy "must have". Spodenki naprawdę świetne, stosunkowo niedrogie - 150 zł, ale niestety, to nie mój kolor. Zdecydowałam się na ich zwrot. Krój super, bardzo wygodne, ale nie mam w szafie t-shirtów, które mogłabym z nimi zestawiać. Gdyby Blackbow zrobiło identyczne w kolorze czarnym, na pewno bym się na nie skusiła. Mogę Wam je jednak z czystym sumieniem polecić, zwłaszcza jeśli gustujecie w kolorze oliwkowym i macie je z czym zestawiać. Zobaczcie zdjęcia z przymiarek. Szorty do kupienia tutaj. Na lato będą idealne! Taka sportowa elegancja!



Na konie chciałabym Wam polecić zakupy na Mostrami.pl. To już mój drugi raz, kiedy korzystam z platformy. Przesyłka przyszła dość szybko, produkty bardzo ładnie opakowane. Paragon w kopercie firmowej. Pełen profesjonalizm. Nie było też problemu ze zwrotem. Ten robiłam po raz pierwszy. Wystarczyło zadzwonić na numer podany na formularzu zwrotu/wymiany/reklamacji i zamówić kuriera. Przyjechał i odebrał rzeczy bezpłatnie.

 





4 komentarze:

  1. W Mostrami sa problemy ze zwrotem pieniazkow- prosze nie polecac tego sklepu..

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się. Mostrami ma ogromne problemy ze zwrotem, czekam już miesiąc.. nie wiem czy firma jest bankrutem czy o co chodzi, ale koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam poprzednie komentarze. Są duże problemy ze zwrotem pieniędzy. Kiedy po trzech tygodniach oczekiwania zadzwoniłam z zapytaniem dlaczego nie ma przelewu okazało się że w ogóle nie mają zarejestrowanego zwrotu. Na szczęście dysponowałam potwierdzeniem odbioru od kuriera. Zwrot się znalazł. Było zapewnienie o szybkim przelewie i ... po kolejnych 2 tygodniach nadal nie mam kasy na koncie. Dodam że kwota powyżej tysiąca zł 🙁

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam poprzednie komentarze. Są duże problemy ze zwrotem pieniędzy. Kiedy po trzech tygodniach oczekiwania zadzwoniłam z zapytaniem dlaczego nie ma przelewu okazało się że w ogóle nie mają zarejestrowanego zwrotu. Na szczęście dysponowałam potwierdzeniem odbioru od kuriera. Zwrot się znalazł. Było zapewnienie o szybkim przelewie i ... po kolejnych 2 tygodniach nadal nie mam kasy na koncie. Dodam że kwota powyżej tysiąca zł 🙁

    OdpowiedzUsuń