środa, 19 lutego 2014

Ready to wear



Uwielbiam ubrania typu "ready to wear", czyli bezpieczne i takie, które można bardzo szybko ze sobą zestawić. Przydają się szczególnie, kiedy muszę gdzieś szybko wyskoczyć i nie mam czasu, by zastanawiać się nad tym, co na siebie włożyć. Lubię też wygodę, więc na co dzień stawiam przede wszystkim na płaskie obuwie. Dzisiaj w roli głównej workery.

To obuwie, które zyskuje na popularności z każdym rokiem. Ja, nie mając początkowo do tego modelu przekonania i nie do końca wiedząc, czy współgrają z moim stylem, wybrałam na próbę buty marki CCC. Mimo tego, że są na zamek, przewiązuje je sznurówkami, dodając im bardziej worker'owego charakteru. I muszę Wam powiedzieć, że się sprawdziły. Przywykłam do nich i jestem na etapie szukania kolejnego modelu, tym razem skórzanego, by posłużyły na kilka sezonów. Choć te noszę od października i całkiem nieźle się trzymają. Z czym zestawiam te buty? Najczęściej z szarymi spodniami i parką w kolorze khaki. Zobaczcie poniżej.

Do szarych spodni dodałam równie bezpieczny czarny sweter marki  Top Secret. Buty, parka, torba przez ramię i można biec podbijać świat. Też lubicie takie bezpieczne zestawienia?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz