czwartek, 12 stycznia 2017

GOSHICO - grunt, to dobra intuicja



GOSHICO charakteryzuje się niezwykłą intuicją  co do nadchodzących trendów i nie boi się roli prekursora, lansując odważne tendencje długo przed tym zanim pojawią się w popularnych sieciówkach.

Już jako wschodząca marka, GOSHICO wyznaczyło  trend na haftowane torebki inspirowane polskim folkiem, który utrzymywał się przez kilka kolejnych sezonów.

GOSHICO to również dbałość o detale i jakość wykończenia, które wpływają na komfort noszenia torebek . Marka stawia na bezpośredni kontakt z klientkami , które, dzięki sprawnej komunikacji mailowej mogą porozmawiać  o projektach, personalizacji i otrzymać pomoc na każdym kroku realizacji zamówienia.

Aktualna oferta marki to około 300 modeli produktów dostępnych na stronie www.

 „To co udało nam się osiągnąć to wypadkowa  pasji, pracowitości, samozaparcia, konsekwentnego dążenia do samorozwoju. 10 lat temu nikt nie uczył nas jak rozwijać markę modową. Wiele marek z którymi startowałyśmy już nie istnieje. Wierzę, że GOSHICO ma ogromny potencjał. Wchodzimy w nowy etap i  nie ograniczamy się do torebek. Chcę wrócić do projektowania biżuterii, bo właśnie tak zaczęła się historia GOSHICO: od biżuterii. Jeszcze w tym roku w naszej ofercie pojawią się porcelanowe kubki, ekologiczne świece oraz oraz eleganckie kalendarze. Nowy etap to tworzenie świata GOSHICO - mówi Małgorzata Kotlonek-Horoch, projektantka GOSHICO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz