czwartek, 10 lipca 2014

Projektancie! Wystaw swoje projekty na targach Misz-Masz

Targi Misz-Masz nabrały tempa. Po bardzo udanej edycji plażowej (burzy nie wliczam, to siła wyższa), teraz przyszła kolej na XV edycję pod hasłem - Półmetek. Impreza wróci do centrum handlowego Blue City, a oprócz zrobienia zakupów, będzie można oddać się także w ręce masażystów For Good Health, ekspertów masażu przez ubranie. Targi zaplanowano na połowę wakacji, w dniach 9 do 10 sierpnia. A ja, jako że śledzę każdą edycję i chętnie Was o niej informuję, postanowiłam objąć patronat medialny nad imprezą. Jest mi o tyle miło, że to moja pierwsza tego typu akcja.

Tyle tytułem wstępu. Teraz ważna informacja dla projektantów. Jeśli chcielibyście stać się częścią wydarzenia i spotkać z klientami podczas sierpniowej edycji targów, do 21 lipca macie czas, by zgłosić swój udział. Wystarczy, że wyślecie na adres: miszmasz.targi@gmail.com swoje zgłoszenie, zawierające pięć zdjęć swoich projektów, opis działalności i link do strony. I pozostaje czekać na wiadomość zwrotną. Więcej informacji o targach znajdziecie tutaj i tutaj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz