wtorek, 27 maja 2014

Zrób sobie Dzień Dziecka


 fot. Robert Ceranowicz/mat. prasowe
 Z okazji Dnia Dziecka Robert Kupisz po raz drugi prezentuje specjalną linię koszulek dla dorosłych inaczej, w której główne role odgrywają humor, dystans do siebie i szczytny cel. Robert wraz z całym zespołem postanowili podzielić się sukcesem i przekazać 50 proc. dochodu ze sprzedaży t-shirtów “Dzień Dziecka by Qπш”na fundację Robinson Crusoe, zajmującą się usamodzielnianiem i wszechstronnym wspieraniem młodzieży z instytucji opieki zastępczej (domy dziecka, rodziny zastępcze, rodzinne domy dziecka) zagrożonej wykluczeniem społecznym.

Celem programu Fundacji jest zwiększenie możliwości zatrudnienia młodych ludzi, którzy mają utrudniony start w dorosłe życie poprzez podniesienie poziomu ich umiejętności społecznych, kwalifikacji zawodowych oraz zdobycie doświadczenia. Wychowankowie i podopieczni Fundacji Robinsona Crusoe – Robinsonowie – biorą udział w praktykach zawodowych realizowanych w wybranych firmach, które pozwolą im na zdobycie nowych umiejętności oraz doświadczenia zawodowego.


Ubiegłoroczna kampania pozwoliła osiągnąć zysk, dzięki któremu Fundacja Robinson Crusoe, po dwuletniej przerwie, mogła ponownie wystartować z zajęciami Wehikułu Usamodzielnienia w Zawierciu. Przekazany dochód wspomógł program dla młodzieży z trudnych środowisk, wkraczającej w dorosłe życie.

Każdy z Was może pomóc podopiecznym fundacji, kupując specjalnie zaprojektowany przez Roberta Kupisza t-shirt. W tegorocznej edycji koszulki “Dzień Dziecka by Qπш” dostępne będą w kolorach: czarnym, różowym i khaki. Koszulki “Dzień Dziecka by Qπш” dostępne będą w butikach firmowych w Warszawie (ul. Mokotowska 48 i Galeria Mokotów) oraz w Gdyni (C.H. Klif)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz