czwartek, 29 maja 2014

Na przełamanie pogody



I mam dla Was kolejny set, tym razem letni, jak zwykle coś na szybko i  z wykorzystaniem ubrań, które mam w szafie. Udało mi się złapać ostatnie promienie słoneczne. Teraz byłoby to trudne, bo od kilku dni jest pochmurno i w międzyczasie pada.

Co dzisiaj? Oczywiście Raramodo. Nadal utrzymuję, że model grand jali, zwłaszcza w tym kolorze, pasuje niemal do wszystkiego. Jedyne, co zaczęło mi trochę przeszkadzać, to zbyt długi pasek torby. Sami zobaczcie, dokąd sięga mi torba po przewieszeniu przez ramię, a jeśli noszę ją na ramieniu, to sięga jeszcze niżej. Bardzo przydałaby się regulacja długości paska.

 Z dodatków mam też pasek i kapelusz marki Medicine. Ten ostatni kupiłam zupełnie przypadkiem. Po raz pierwszy robiłam zakupy na Answear.com. Okazało się, że sklep miał fajne zniżki, ale trzeba było zrobić zakupy do określonej kwoty (m.in zniżka 50 zł za zapisanie się do newslettera, która działa od 200 zł). Żeby do niej dobić, a kupowałam spodnie, wrzuciłam kapelusz i naszyjnik Medicine. Naszyjnik jest ok, ale kapelusz jakoś dziwnie leży... Chyba będę musiała rozejrzeć się za jakimś innym na lato.

Zapraszam Was do zaglądania na Answear.com. Przesyłka dotarła dość szybko, jest trochę czasu na zwrot i z tego, co wyczytałam, nieudane zakupy można zanieść do sklepu stacjonarnego Medicine, więc nie trzeba martwić się o ewentualne koszty wysyłki. Poza tym pojawia się tam coraz więcej polskich marek. Obecny jest już Madox, Gino Rosii, Medicine czy Simple.
 A tutaj jeszcze dwa zdjęcia setu. U mnie powiało latem....






1 komentarz:

  1. Widzę, że tak jak i ja również lubisz nosić kapelusze. Ja bardzo chętnie swoje nakrycia głowy zamawiam z hatfactory gdyż wiem z jak dobrych surowców są one wykonane. Zresztą takie kapelusze pasują mi również praktycznie do każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń