Nasze głosowanie przyniosło skutek. Michael Hekmat zwyciężył w konkursie C&A - Re-Imagine Design Challenge 2014.Michael wygrał możliwość stworzenia kolekcji dla C&A i wejścia z nią do sklepów marki.
Po debiucie konkursu Re-imagine Design Challenge w 2013 roku, firma
C&A w marcu rozpoczęła drugą jego edycję. C&A zaprosiła dziewięciu
wyjątkowo utalentowanych i dobrze zapowiadających się projektantów z
całej Europy, których zadaniem było na nowo zinterpretować klasyczne
ubrania C&A z ostatniego stulecia przy zastosowaniu przyjaznych
środowisku materiałów.
Zwycięzcą tegorocznej edycji okazał się Michael Hekmat. Jako inspirację, Micheal wybrał reklamę C&A z 1989 roku. Zdecydował
się na nią z osobistego powodu. To w tym właśnie roku, mając zaledwie
cztery lata, odwiedził po raz pierwszy sklep marki C&A. Zabrała go
tam mama.
Na wybranej przez Michaela reklamie,
modelka miała na sobie kurtkę lotniczą i szerokie, zwiewne spodnie w stylu
alladynek. Michael skupił się przede wszystkim na kurtce. Chciał ją
odtworzyć, ale też nadać jej nowy, niezwykły wygląd. Do jej stworzenia
użył bardzo luksusowego, ale i ekologicznego materiału - surowca
pochodzącego z Karaibów: juty i rafii, który wytwarza się w Paryżu.
Michael na kurtkę naszył też ponad 3200 kwiatów, wykonanych specjalnie
dla niego przez markę Decolve. Do kurtki dodał top. Ten natomiast
wykonał z jedwabnych szali typu vintage, które znalazł w warszawskich
second handach.
Michael Hekmat to jeden z najbardziej doświadczonych, a zarazem wciąż niedocenionych projektantów mody młodego pokolenia w naszym kraju. Ma zaledwie 28 lat, a doświadczenie w branży, którego mógłby mu pozazdrości niejeden kolega po fachu. Michael, swój warsztat zdobywał w największych stolicach mody na świecie - Paryżu, Londynie i Mediolanie, gdzie ukończył z wyróżnieniem prestiżowe Istituto Marangoni. Tę samą szkołę, której absolwentami są m.in. Domenico Dolce i Franco Moschino.
Michael Hekmat ma na swoim koncie kilka kolekcji, które kreował pod okiem największych designerów na świecie. W jego portfolio znajdują się projekty, które tworzył dla Giambattisty Valliego czy Vivienne Westwood. A do tego jest podwójnym laureatem włoskiej edycji Vogue Talents.
Michael Hekmat to również Blessus, marka pod której nazwą projektuje od 2 lat, a która kieruje swoje kolekcje do kobiet szukających precyzji krawiectwa, tkanin najwyższej jakości, innowacyjnych faktur oraz nieskazitelnych wykończeń. Charakterystyczną cechą projektów jego marki jest przywiązanie do włoskiej filozofii krawiectwa miarowego.
Michael Hekmat ma na swoim koncie kilka kolekcji, które kreował pod okiem największych designerów na świecie. W jego portfolio znajdują się projekty, które tworzył dla Giambattisty Valliego czy Vivienne Westwood. A do tego jest podwójnym laureatem włoskiej edycji Vogue Talents.
Michael Hekmat to również Blessus, marka pod której nazwą projektuje od 2 lat, a która kieruje swoje kolekcje do kobiet szukających precyzji krawiectwa, tkanin najwyższej jakości, innowacyjnych faktur oraz nieskazitelnych wykończeń. Charakterystyczną cechą projektów jego marki jest przywiązanie do włoskiej filozofii krawiectwa miarowego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz