Dlaczego wspominam o tej akcji na blogu, poświęconym wyłącznie polskim markom, projektantom i inicjatywom? Bo w konkursie mamy swojego reprezentanta. Do udziału w nim zgłosił się Michael Hekmat, projektant marki Blessus. Do Michael'a przemówiła idea konkursu. Swoim projektem chce pokazać, że estetyka luksusowego krawiectwa nie
oznacza rezygnacji z ekologii. Luksusowe projekty można, zdaniem Michael'a, tworzyć, mając na uwadze dobro środowiska. To chce zaprezentować.
Na wybranej przez Michael'a reklamie, modelka ma na sobie kurtkę lotniczą i szerokie, zwiewne spodnie w stylu alladynek. Michael skupił się przede wszystkim na kurtce. Chciał ją odtworzyć, ale też nadać jej nowy, niezwykły wygląd. Do jej stworzenia użył bardzo luksusowego, ale i ekologicznego materiału - surowca pochodzącego z Karaibów: juty i rafii, który wytwarza się w Paryżu. Micheal na kurtkę naszył też ponad 3200 kwiatów, wykonanych specjalnie dla niego przez markę Decolve. Do kurtki dodał top. Ten natomiast wykonał z jedwabnych szali typu vintage, które znalazł w warszawskich second handach.
Tyle informacji. Teraz plan działania. Aby wesprzeć Michael'a w konkursie, zapraszam Was do głosowania. Ruszyło wczoraj, 15 kwietnia. Wystarczy, że klikniecie na zdjęcie, a przeniesiecie się do strony, na której można oddać swój głos. Warto. Ja swój już dołożyłam - jest 474.
O co walczy Michael? O stworzenie kolekcji, inspirowanej swoim projektem, dla C&A i wejście do sprzedaży w ponad 1500 sklepów marki.
O co walczy Michael? O stworzenie kolekcji, inspirowanej swoim projektem, dla C&A i wejście do sprzedaży w ponad 1500 sklepów marki.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz