środa, 16 kwietnia 2014

Michael Hekmat walczy w konkursie C&A. Głosujmy!


W Düsseldorfie, w Niemczech, w połowie marca, oficjalnie ruszyła druga edycja konkursu C&A Re-Imagine Design Challenge 2014. Celem konkursu jest propagowanie mody przyjaznej środowisku. "Konkurs polega na spojrzeniu w przeszłość, by redefiniować przyszłość na nowo"- tłumaczy ideę konkursu C&A. Dziewięciu uczestników, projektantów reprezentujących różne europejskie kraje, z ekologicznych bądź używanych materiałów robi zupełnie nowe projekty. Inspirację poddało im C&A. Projektanci mieli do wyboru zdjęcia reklam marki z lat od 1931 do 1989 roku.

Dlaczego wspominam o tej akcji na blogu, poświęconym wyłącznie polskim markom, projektantom i inicjatywom? Bo w konkursie mamy swojego reprezentanta. Do udziału w nim zgłosił się Michael Hekmat, projektant marki Blessus. Do Michael'a przemówiła idea konkursu. Swoim projektem chce pokazać, że estetyka luksusowego krawiectwa nie oznacza rezygnacji z ekologii. Luksusowe projekty można, zdaniem Michael'a, tworzyć, mając na uwadze dobro środowiska. To chce zaprezentować.
Jako inspirację, Michael wybrał reklamę C&A z 1989 roku. Zdecydował się na nią z osobistego powodu. To w tym właśnie roku, mając zaledwie cztery lata, odwiedził po raz pierwszy sklep marki C&A. Zabrała go tam mama.

Na wybranej przez Michael'a reklamie, modelka ma na sobie kurtkę lotniczą i szerokie, zwiewne spodnie w stylu alladynek. Michael skupił się przede wszystkim na kurtce. Chciał ją odtworzyć, ale też nadać jej nowy, niezwykły wygląd. Do jej stworzenia użył bardzo luksusowego, ale i ekologicznego materiału - surowca pochodzącego z Karaibów: juty i rafii, który wytwarza się w Paryżu. Micheal na kurtkę naszył też ponad 3200 kwiatów, wykonanych specjalnie dla niego przez markę Decolve. Do kurtki dodał top. Ten natomiast wykonał z jedwabnych szali typu vintage, które znalazł w warszawskich second handach.
Tyle informacji. Teraz plan działania. Aby wesprzeć Michael'a w konkursie, zapraszam Was do głosowania. Ruszyło wczoraj, 15 kwietnia. Wystarczy, że klikniecie na zdjęcie, a przeniesiecie się do strony, na której można oddać swój głos. Warto. Ja swój już dołożyłam - jest 474.

O co walczy Michael? O stworzenie kolekcji, inspirowanej swoim projektem, dla C&A i wejście do sprzedaży w ponad 1500 sklepów marki. 

https://facebook.canda.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz