sobota, 26 kwietnia 2014

Słoneczna sobota




Kupowanie ubrań polskich marek nauczyło mnie jednego: przykładania większej uwagi do tego, co zamierzam nabyć. Wcześniej w mojej szafie pełno było przypadkowych ubrań. Wiele zupełnie do siebie nie pasowało. Mogłam stworzyć jeden set i to było wszystko. Przez to szybko pozbywałam się rzeczy. Nosiłam kilka razy i sprzedawałam.

Teraz, kupując nowe części garderoby, długo analizuję, czy będą pasowały do tego, co mam już w szafie. Im więcej setów będę mogła stworzyć z nowo kupioną częścią garderoby, tym lepiej. Dzięki temu moja szafa powoli staje się jednolita i wyraża mój styl. 

Udanym zakupem była koszula Madox design. Podobnie zestawioną pokazywałam Wam już w styczniu. Dzisiaj odświeżyłam ten zestaw. Ale koszula będzie też świetnie komponowała się z krótkimi spodenkami. Dzięki fajnie skrojonym plecom, będzie można ją połączyć z kowbojkami. Spokojnie zrobię też zestaw z balerinami i czarnymi spodniami. Efekty będę pokazywać Wam na bieżąco. Najlepszym połączeniem dla koszuli są, moim zdaniem, klasyczne dżinsy i karmelowe dodatki. I dzisiaj właśnie taka odsłona.



                            









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz