www.superbrands.pl |
Konsumenci po raz drugi wybrali laureatów Created in Poland Superbrands,
konkursu doceniającego polską myśl brandingową. Nagroda dedykowana jest
markom, które zostały stworzone w Polsce, bez względu na pochodzenie
kapitału właściciela czy miejsce produkcji. To pierwsze tego typu
prestiżowe wyróżnienie w Polsce.
Created in Poland to inicjatywa powstała podczas ubiegłorocznej edycji
Superbrands. Ideą konkursu było specjalne docenienie marek z polskim
rodowodem, których strategię wypracowali polscy specjaliści.
Konsumenci docenili +Gosię Baczyńską, +Macieja Zienia oraz duet paprocki&brzozowski. Marki tych projektantów zostały uznane za najsilniejsze na polskim rynku i otrzymały tytuł "Superbrands Created in
Poland".
Doceniono też inne polskie marki odzieżowe, m.in. Bytom, Monnari, Ochnik, Próchnik, Simple
Creative Products, Vistulę i Wólczankę, "5,10,15" oraz firmę Bartek.
Laureaci zostali wyłonieni w Procesie Certyfikacji Superbrands,
przygotowanym wraz z firmą badawczą ARC Rynek i Opinia. W
przeprowadzonym badaniu udział wzięło 15 tysięcy konsumentów. Ich
zadaniem było wskazanie, które spośród przedstawionych za pomocą
logotypów marek są im znane i na ile byliby skłonni je polecić swoim
bliskim. Na podstawie wyników badania stworzono wskaźnik, uwzględniający
zarówno znajomość jak i gotowość do polecania w ramach danej kategorii.
Tytuł Created in Poland Superbrands otrzymały wyłącznie najsilniejsze
marki w swojej kategorii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz