niedziela, 16 kwietnia 2017

Debiut HALFWAY, marki polsko-kanadyjskiej

HALFWAY, czyli “wpół drogi”, nowy punkt na mapie polskich marek modowych, właśnie ogłosił swoją pierwszą kolekcję kapsułową. Duet projektantek, które na co dzień dzieli Atlantyk, pokazał linię ubrań - baz i towarzyszące im akcesoria: skórzane torby i nowatorskie czapko - daszki
zwane przez markę półczapkami (ang. halfcap). Sesję dla marki wykonała Karolina Zajączkowska, pozowała Sara Robaszkiewicz z agencji KOYA mgmt. Za całą scenografię posłużyły opustoszała warszawska plaża oraz lustra, których odbicia pocięły i odrealniły kadry wprowadzając
atmosferę pełną nostalgii i niedopowiedzeń.









Główną osią inspiracji kolekcji jest sport; kolekcja HALFWAY to podrasowana, europejska wersja popularnego w Stanach trendu althleisure. W kolekcji wyraźna jest fascynacja prostotą, ale projektantki dalekie są od ortodoksyjnego minimalizmu. Surowe formy przełamują sportowymi akcentami (modne sznurowania), klasyczne elementy garderoby jak koszula czy T-shirt poddają własnej reinterpretacji. Kolorystyka jest bardzo ograniczona, biele i czernie przełamuje jedynie przydymiony błękit. Ważną rolę w kolekcji odgrywają akcesoria: skórzane torby, które można
samodzielnie “doprojektować” odpinając bądź przyczepiając kieszonki, modne beltbagi, oraz półczapki - rozwiązanie dla wysokich koczków, nie mieszczących się pod tradycyjnymi baseballówkami. Kolekcja jest już dostępna w sprzedaży na stronie marki: www.halfwaydesign.com/shop








HALFWAY to nowa marka polsko - kanadyjska. Tworzą ją 2 projektantki: Ania Wiszniewska i Basia Hemsworth, które poznały się na studiach w krakowskiej SAPU. Po kilkuletniej przerwie wracają do wspólnego marzenia: marki łączącej w nowatorski sposób odzież i akcesoria oraz 2 bliskie im style:
amerykański luz i europejski minimalizm. Firma zarejestrowana jest w Polsce, tu też odbywa się produkcja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz