Marka WEAVE na polskim rynku zadebiutowała zaledwie trzy miesiące temu. Mocna, charakterystyczna kolekcja zdobyła serca nie tylko klientek, coraz częściej ubrania marki WEAVE wybierają gwiazdy i uznani styliści. Kto pokochał kolekcję “Labour of Love” i jej orientalne inspiracje? Sami zobaczcie.
Złoty bomber i jego wyjątkową, trójwymiarową konstrukcję doceniły aktorka Marta Żmuda-Trzebiatowska i prezenterka Polsatu Milena Rostkowska - Galant.
Aleksandra Hamkało podczas Wielkiego Testu Wiedzy o Filmie wystąpiła w pełnej stylizacji od marki WEAVE - czarnym kimonie, żakardowych spodniach i białej koszuli.
Żakardowe culottes skradły serce stylistce Monice Jurczyk i kompozytorce, Marii Sadowskiej.
Kimonowa kamizela to ulubiony model z kolekcji WEAVE stylistki gwiazd, Anny Męczyńskiej.
Magda Mołek podczas Sylwestra stacji telewizyjnej TVN wystąpiła w białej koszuli z wysokim kołnierzem.
„Labour of Love” to linia ultrakobiecych ubrań łączących najświeższe trendy z tradycyjnym rzemiosłem. To odpowiedź na uniwersalną potrzebę obcowania z czymś pięknym i ponadczasowym.
Kolekcja marki WEAVE jest dostępna w butiku na ul. Śniadeckich 17, a także na stronie internetowej www.madebyweave.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz