poniedziałek, 7 grudnia 2015

Anna Jagodzińska twarzą nowej kolekcji marki SLAVA Varsovia



Światowej sławy  modelka Anna Jagodzińska została twarzą najnowszej kolekcji marki SLAVA Varsovia w obiektywie znakomitej fotografki, Zuzy Krajewskiej.

Awangardowa prostota, surowość i niemal architektoniczna forma to cechy najnowszej kolekcji  toreb SLAVA Varsovia. Całość składa się z dziesięciu modeli konsekwentnie ascetycznych i wiernych estetyce minimalizmu, wykonanych ze szlachetnych, wysokogatunkowych, włoskich skór.

Kolorem przewodnim od momentu powstania marki jest czerń, jednak w tym sezonie po raz pierwszy kolekcja została przełamana srebrną kopertówką.W tej kategorii pojawią się dwa inne produkty: czarna, lakierowana saszetka oraz mała torebka, którą można nosić zarówno klasycznie jak i przewiązaną w pasie na wzór eleganckiej nerki.

Po raz pierwszy w kolekcji przewija się motyw koła. Na jego bazie wykonany jest ‘bucket bag’, do którego inspiracją był worek tworzonym.in. przez plemiona Indian Wayuu. Jest to efekt podróży na największe targi modowe w Ameryce południowej, na które marka SLAVA została zaproszona w 2015 roku. Ta sama forma widoczna jest również w małej, pudełkowej torebce z grubym skórzanym pasem na rękę. Natomiast płaski shopper posiada wycięty w skórze kształt koła. Dzięki niemu właściciel torby ma wpływ na ostateczną kolorystykę okręgu w zależności od tego co włoży do jej środka.

W nowej kolekcji  możemy znaleźć charakterystyczne dla SLAVY minimalistyczne, duże shoppery oraz torbę XL z szerokim pasem typu “hobo”. Wszystkie idealnie sprawdzają się na co dzień jak i w podróży.

Projekty Anny Szydłowskiej są różnorodne, jednak to co je łączy to staranne wykończenia, subtelne dodatki, minimalizm i słowiańska pasja. Bohaterką  najnowszej kampanii SLAVA  jest charyzmatyczna, inteligentna kobieta, z której bije zarówno siła jak i delikatność. Taka właśnie jest Anna Jagodzińska.
 
Autorka zdjęć Zuza Krajewska (laureatka konkursu Elle Awards 2015, od początku związana z marką SLAVA) w swych monochromatycznych fotografiach uchwyciła nieoczywistą kobiecość, klasyczne piękno, które jest kwintesencją marki. W projekcie wzięli udział niezwykle cenieni w branży modowej: Patrycja Dobrzeniecka, Kacper Rączkowski oraz Robert Kiełb.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz