wtorek, 13 października 2015

Gosia Baczyńska dla Rossmanna



Gosia Baczyńska to klasa sama w sobie. Jest jedną z najbardziej docenianych, także na świecie, polskich projektantek. Jako jedyna Polka pokazuje swoje kolekcje podczas prestiżowego Paryskiego Tygodnia Mody. Ubierają się u niej aktorki, dziennikarki i celebrytki, m.in. Małgorzata Kożuchowska, Maja Ostaszewska czy Małgorzata Socha.

Tym razem Gosia Baczyńska stworzyła kolekcję ubrań i dodatków dostępną dla wszystkich - mottem kolekcji jest "Moda dla wszystkich kobiet niezależnie od wieku", nie tylko ze względu na przystępne ceny, ale także miejsce w którym będzie można kupić jej ubrania. Wystarczy odwiedzić swój lokalny sklep Rossmanna.

– Wszyscy myślą, że projektanci ubierają tylko gwiazdy. A przecież my ubieramy najróżniejsze kobiety. I bardzo znane i te "normalne". Złości mnie, gdy dostaję e-mail: marzę o sukni od pani, ale nie wiem czy pani takie szare myszy jak ja ubiera. Odpowiadam: proszę tak o sobie nie pisać. Każda kobieta ma w sobie to coś, co projektant może z niej wydobyć i sprawić, że będzie się czuła niepowtarzalnie – mówiła we wrześniowym miesięczniku "Skarb" Gosia Baczyńska.

I dodała: - Cały czas mam na uwadze w jakim społeczeństwie żyjemy. Dlatego postanowiłam zrobić modę dla każdego, żeby była ponadczasowa, a nie na jeden sezon.

– Teraz mam szanse zrobić rzeczy proste, dobre gatunkowo, ponadczasowe. Kilka znajdzie się w mojej garderobie, tym bardziej, że oprócz bluzek i swetrów będą jeszcze skórzane akcesoria. W końcu ubieramy się przecież nie tylko na wielkie okazje. Chcemy dobrze wyglądać także w naszej codzienności – mówiła w rozmowie z Agata Młynarską w "Skarbie" projektantka.

Już w sierpniu na swoim profilu na Facebooku Gosia Baczyńska zapowiedziała pojawienie się takiej demokratycznej kolekcji, ale prawie do końca udało się zachować w tajemnicy miejsce, w którym będzie można ja kupić.

W kolekcji są m.in.: bluzki (ceny od 79,99 zł do 129,99 zł), spodnie (149,99 zł), spódnica (99,99 zł), torby (od 89,99 zł do 169,99 zł), a także szale, czapki, rękawiczki, paski i skarpetki. Pojawią się w Rossmannie w październiku.

Źródło: Rossmann.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz