czwartek, 8 października 2015

Co dalej z tą marką?


 Jeśli zajmujesz się budowaniem marki (jesteś właścicielem firmy modowej) wybierz się na seminarium „Co dalej z tą marką?”

To spotkanie poświęcone strategii marki. Będzie ono dotyczyło zagadnień związanych z promocją młodych marek modowych. Pozwoli także poszerzyć wiedzę na temat marketingu i skutecznych praktyk ułatwiających dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców.

Seminarium przeznaczone jest dla projektantów i właścicieli marek modowych – osób, które chcą rozwinąć swoją wiedzę dotyczącą promocji marki modowej.

Podczas spotkania zostaną poruszone zagadnienia:

• Czym jest strategia marki?
• Dlaczego strategia jest potrzebna marce modowej?
• Jak stworzyć dobrą strategię?

Organizacja:

• Miejsce spotkania: Splot Artystyczny, ul. Śniadeckich 17, Warszawa
• Termin: 13 października 2015 r.
• Czas trwania seminarium: 11:00 - 13:00
• Prelekcja: Milena Niebrzydowska, TADAM Media & Marketing
• Ilość osób: 20
• Koszt: 99 zł/os.


Dlaczego warto wziąć udział w seminarium?

Jeśli zajmujesz się budowaniem marki (jesteś właścicielem firmy modowej), uzyskasz wiedzę, która pozwoli Ci ocenić jak ważna jest silna marka w świecie mody i jak dzięki niej można osiągnąć efekty.

Ilość miejsc jest ograniczona! Więcej informacji na stronie.


UWAGA! Osoba, która jako pierwsza zostawi komentarz pod tym postem, może liczyć na zaproszenie na to wydarzenie. Kto pierwszy, ten lepszy!

2 komentarze:

  1. Świetna inicjatywa. Przyda się na pewno wielu polskim markom, które nie wiedzą jak stawiać pierwsze kroki na rynku i jak się pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudio, odezwij się do mnie na e-maila: noszepolskie@gmail.com po zaproszenie na seminarium

    OdpowiedzUsuń