piątek, 24 lipca 2015

Aryton zmienia nazwę



Marka Aryton przechodzi właśnie lifting wizualnej komunikacji. W 26. rocznicę założenia firmy zmienia się nazwa marki na Patrizia Aryton. 

Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. „Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu”– mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki.

1 komentarz:

  1. Niezbyt kreatywna ta dyrektor, jeśli spośród tysięcy imion musiała wybrać właśnie to. W tej chwili trzy cechy marki jakie podkreśliła to: megalomania pani dyrektor (użycie jej imienia), prowincjonalne kompleksy (imię pisane po włosku), brak własnej tożsamości (nazwa i logo do złudzenia przypominają inną markę, a wręcz się pod nią podszywają).

    OdpowiedzUsuń