środa, 28 stycznia 2015

Cleo rozwija swoją markę modową

www.urbancity.pl

Cleo, a właściwie Joanna Klepko, skutecznie rozwija swoją markę modową - Slavica. W modę postanowiła zaangażować się po premierze teledysku "My Słowianie" pod koniec 2013 roku. Właściwie zdecydował o tym przypadek. Cleo pojawiła się w klipie w spódnicy w łowickie wzory. Otrzymywała mnóstwo zapytań o projekt. Jako że sama była autorką pomysłu na spódnicę, a jego realizacją zajęła się jej mama, piosenkarka postanowiła stworzyć kilka egzemplarzy i ruszyć ze sprzedażą spódnicy. Początkowo sprzedawała je na swoim fan page'u, obecnie dostępne są w sklepie urbancity.pl. Oprócz nich Slavica oferuje t-shirty, bluzy, czapki zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Cleo zapowiada, że jest w trakcie przygotowywania kolekcji na 2015 rok. Mają pojawić się już nie tylko łowickie i słowiańskie wzory.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz