poniedziałek, 12 stycznia 2015

Brooklyn Beckham twarzą najnowszej kampanii Reserved Wiosna/Lato 2015



Reserved po raz kolejny udowadnia, że nie zadowala się półśrodkami. Po udanej kampanii, do której zaangażował siostry Jagger i ich matkę, rusza z kolejną. Marka kolejny raz postawiła na znane nazwisko. Tym razem ubrania marki Reserved promował będzie Brooklyn Beckham.

Brooklyn gościł już na okładce prestiżowego magazynu "Man about Town" oraz w "T magazine”, który jest dodatkiem do New York Times. Marka Reserved natomiast jako pierwsza na świecie zdecydowała się na zaangażować młodego Beckhama w charakterze modela do kampanii reklamowej.

Brooklyn Beckham promował będzie linię wiosennej kolekcji Reserved YFL o nazwie „Volcano Explosion”, w której zamiłowanie do sportu spotyka się z modowym kontekstem. Jej design dedykowany jest wszystkim kochającym przygodę, sport i skoki adrenaliny.  W kolekcji dominuje niesztampowe wzornictwo luźno inspirowane odzieżą do uprawiania sportów ekstremalnych. Uwagę przykuwają zestawienia surowych form z intensywnymi kolorami i graficznymi deseniami. Kolekcja obfituje w wyraziste detale, które definiują ostry, dynamiczny styl: perforowane wykończenia, sznurowane elementy, odblaskowe nadruki i tłoczenia. Wśród fasonów oprócz koszul i t-shirtów znajdziemy ciekawie zaprojektowane bluzy z przeszyciami, oraz supermodne spodnie z niską talią (tzw. cargo pants). Całość składa się na wygodny, miejski styl z wyraźnym sportowym akcentem.

Zdjęcia powstały w Londynie. Wykonał je Kacper Kasprzyk, polski fotograf mieszkający za granicą, współpracujący z magazynami "Harpers Bazar", "Dazed & Confused" czy francuską edycją "Vogue’a".

Kampania Reserved YFL, której twarzą jest Brooklynem Beckhamem pojawi się w sklepach wiosną 2015 roku.







ZDJĘCIA Kacper Kasprzyk | Total Management
STYLIZACJA: Karin Smeds | Link Details
MAKEUP: Wilson | Warsaw Creatives
FRYZURY: Daniel Martin | D+V
REKWIZYTY: Anna Tavani | Patrica McMahon
MAKING OF: Bart Pogoda | Afphoto
PRODUKCJA SESJI: Warsaw Creatives

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz