poniedziałek, 22 grudnia 2014

Mikołaj nosi ubrania marki Betterfly



Jeśli śledzicie mój instagramowy profil, to pewnie wiecie, jaki prezent przyniósł mi mikołaj. A jeśli jeszcze nie wiecie, to spieszę Wam donieść - t-shirt marki Betterfly, który już od dawna gościł na mojej liście must have. Nie bez powodu. To klasyczna część garderoby. Sprawdzi się o każdej porze roku i będzie można z jej udziałem zrobić kilka ciekawych zestawów. Na razie coś na szybko. Ale spodziewajcie się więcej.


                                                             t-shirt Betterfly - 200 zł

5 komentarzy:

  1. Chcąc zawsze prezentować się modnie i jednocześnie nie rezygnować ze swobody, warto wybierać ubrania takie, jak Tommy Hilfiger t shirt damski. Sprawdzają się idealnie.
    tommy hilfiger t shirt damski

    OdpowiedzUsuń
  2. A znacie jakieś polskie marki, jeśli chodzi o obuwie dla dzieci? Myślę, że warto wspierać spory rynek i właśnie zastanawiam się, czy na stronie https://butymodne.pl/dla-dzieci-kylie-c25952.p199.html znajdę polskie obuwie. Jeśli znacie jakieś firmy, to koniecznie stwórzcie jakiś post na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to na prawde fajnie. Musze sie niedługo wybrać na zakupy do swojej galerii handlowej i kupić sobie coś podobnego. tak mi się spodobało, ze nie wyjdę z niej dopóki nie znajdę takiego samego. Na prawdę świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne stylizacje, takie na luzie, miejskie. uwielbiam taką użytkową modę, która nie jest sztucznie napompowana :D

    OdpowiedzUsuń