wtorek, 18 listopada 2014

Trendy: bielizna made in Poland

Projektować bieliznę? Właściwie czemu nie! Polscy projektanci coraz chętniej zajmują się tym mało popularnym działem. Dzisiaj krótki przegląd projektów typowo bieliźnianych. Jeśli zastanawialiście się, gdzie kupić polską bieliznę i ile trzeba za nią zapłacić, w tym poście znajdziecie odpowiedź na te pytania. Na końcu znajdziecie też spis kilku sklepów, w których można kupić bieliznę polskich marek. Nie włączałam ich do spisu, bo uważam, że pod względem ekspozycji produktu, polskie marki mają jeszcze wiele do zrobienia. Za to projektanci radzą sobie całkiem nieźle, a niekwestionowanym liderem jest marka Rilke i Charlotte Rouge.

figi Rilke - 50 zł
by michalska - 65 zł


stanik Rilke - 75 zł
stanik Rilke - 79 zł


stanik Rilke - 85 zł
  
stanik Charlotte Rouge - 109 zł

Por Favor - 117 zł

figi, Charlotte Rouge - 85,15 zł


stanik, Charlotte Rouge - 109 zł




Le Petit Trou - 150 zł

Le Petit Trou - 150 zł

Gosia Strojek - 150 zł



Natasha Pacluvhenko - 190 zł


stanik R-andom - 215 zł

Le Petit Trou - 260 zł

Jeśli jesteście zainteresowani bielizną polskich marek i macie obfitsze biusty, odsyłam Was do sklepów: Li Parie, Gorsenia, Sensualna, Tiffanie, Nipplex, Ewa Bien.

Panów natomiast odsyłam do oferty Mr Gugu Miss Go. Tutaj znajdziecie ciekawe bokserki.

7 komentarzy:

  1. Mi przypadła do gustu ostatnio również bielizna Le Petit Trou - polska (współzałożycielką jest Zuza Kuczyńska) i śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nana dzięki za przypomnienie! Rzeczywiście świetna oferta. Włączyłam do spisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dorzuciłabym bieliznę od GAIA. Plusem tej marki są większe rozmiary, o które trudno w większości sklepów. Ja mam już kilka kompletów plus piżamki i jestem bardzo zadowolona z jakości i wyglądu :) W końcu przy większym biuście mam koronkowy stanik, a nie tylko taki, który wygląda jak ortopedyczny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co sądzicie o bieliźnie wyszczuplającej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bielizna. A co do pytania o bieliznę wyszczuplającą cieszę się, że tego typu jest. Nawet ostatnio na https://mybaze.com/pl/bielizna-wyszczuplajaca . zamówiłam sobie taką halkę. Jak bardziej dopasowana sukienka to ładnie koryguje co trzeba. Wybór takiej bielizny też jest duży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy takich figurach to można taką bieliznę nosić. Ja przy moim XL to głównie wyszczuplającą https://julimex.pl/pl/p/Lekkie%2C-czarne-bermudy-wyszczuplajace-Slim-All-Day-574/1660 na szczęście jak widać można bez problemu wygodną i porządną w sieci zamówić. A co ważne działa - po kilka centymetrów można w minutę w obwodach stracić.

    OdpowiedzUsuń