czwartek, 23 października 2014

New in: jesienne nowości

Nie wiem jak Wy, ale ja postanowiłam zawczasu uzupełnić jesienno-zimową garderobę i opłaciło się, bo udało mi się upolować rzeczy w bardzo atrakcyjnych cenach. Zacznę od koszuli. Jakiś czas temu Mostrami.pl zorganizowało obniżkę -20% na niemal cały asortyment. Takiej okazji żal nie wykorzystać. Nabyłam klasyczną, białą koszulę typu boyfriend M by Maja Palma. Z 290 zł została przeceniona na 232 zł. Możecie spodziewać się wkrótce, a wczesną wiosną na pewno, wielu stylizacji z jej udziałem. Świetnie się układa, jest wykonana z bardzo dobrej jakości bawełny. To jednak nie wszystko...




Kilka dni temu natomiast trafiłam na superobniżkę butów Gino Rossi. Sklep Safaris.pl zaoferował -70% na buty tej marki. Upolowałam kozaki przecenione z 719 zł na 209,99 zł, ze zniżką, jaką posiadałam jako nowa klientka, udało mi się je nabyć ostatecznie za 190 zł! Uchowała się jeszcze jedna para, ale w rozmiarze 40-tym. Jeśli ktoś, coś, zapraszam bezpośrednio tutaj.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz