piątek, 19 września 2014

Prezent na Dzień Chłopaka od polskich projektantów

Obchodzicie Dzień Chłopaka? Jeśli tak, zostało Wam już niewiele czasu, by zaopatrzyć się w odpowiedni prezent. Postanowiłam nieco pomóc Wam w wyborze i zaproponować kilka rzeczy z oferty polskich projektantów, które nadawałyby się na ten dzień. Znajdziecie propozycje w graniach od 50 do 350 zł.

                                                          etui na iPhone'a Local Heroes - 59 zł




portfel MIUS - 90 zł


 
Black Dots Street - 119 zł

Bola - 120 zł



Ptaszek - 130 zł


Paprocki&Brzozowski - 159 zł


BABA - 169 zł



WOODY - 189 zł


WOODY - 222 zł


Risk. made in Warsaw - 229 zł


Shabatin - 249 zł

Łukasz Jemioł - 260 zł



nerka HUBA - 260 zł

Łukasz Jemioł - 320 zł


FEINFEIN spinki do mankietu - 283 zł


Robert Kupisz - 350 zł
Robert Kupisz - 350 zł
Robert Kupisz - 350 zł

5 komentarzy:

  1. Pomysły ciekawe, jeśli chce się kupić coś z garderoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby prezent był oryginalny jak z https://4gift.pl wcale nie musi być od znanego producenta. W tej kwestii liczy się kreatywność i pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś również miałam z tym mały problem bo nigdy nie wiedziałam co mam kupić mojemu facetowi. Odkąd poznałam sklep https://forhim.pl/ to jestem zdania, że jak najbardziej za każdym razem jestem w stanie znaleźć coś wartościowego i oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat w takim przypadku jestem przekonany, że każdy z nas by wybrał coś z tego zestawienia. Ja również bardzo chętnie mojej babci i to również bez okazji zmawiam wiele rzeczy z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci i jestem przekonany, że lepszego wyboru nigdzie nie ma.

    OdpowiedzUsuń