czwartek, 8 maja 2014

New in: torba Raramodo

Raramodo.pl
                                                                  
 Po wiosennych porządkach okazało się, że mam kilka braków w garderobie. Najważniejszym okazał się brak torby w jasnym kolorze, którą mogłabym zestawiać z jaśniejszymi ubraniami latem. Rozpoczęłam poszukiwania. I w miarę szybko udało mi się nadrobić braki. 

Przypadkiem, już jakiś czas temu, natknęłam się na torebki firmy Raramodo. Spodobał mi się ich fason. I kiedy uświadomiłam sobie, że potrzebuje torby, skierowałam myszkę na stronę marki. Już od kilku dni jestem posiadaczką swojego egzemplarza.                                                      

Wybrałam model Grand Jali, wykonany ze skóry ekologicznej. Koszt torby to 170 zł.

Dzisiaj trochę o samej torbie, a już wkrótce kilka stylizacji z nią w roli głównej. Wybrałam kolor błotnisty beż i szczerze mówiąc, myślałam, że torba będzie znacznie jaśniejsza. Długo biłam się z myślami, czy ją zostawić, czy odesłać i spróbować z innym kolorem. Ostatecznie stwierdziłam jednak, że zostaje. Fajnie wygląda i do jaśniejszych rzeczy, i do szarości, które uwielbiam nosić. Ale zobaczcie sami, różnica między zdjęciem na stronie a otrzymaną przeze mnie torbą, jest dość znacząca.




 To, co przed kupnem torby powinniście wiedzieć, to to, że klapka służy wyłącznie do ozdoby. Nie jest zapinana. Środek torby jest bardzo ładnie wykończony biało-niebieską podszewką. Całość natomiast zapinana jest na zamek błyskawiczny. 


Torba jest starannie wykończona, a to, co najbardziej mi się w niej podoba, to to, jak się układa. Można nosić ją też w ręce. Ruchoma klapka sprawia, że torba ciekawie się dopasowuje. Osobiście jestem zadowolona z zakupu i mam nadzieję, że będzie mi długo służyła. Raramodo ma w swojej ofercie również torby skórzane. Jest też mnóstwo innych kolorów i fasonów. Warto zapoznać się z ofertą marki, tym bardziej, że wszystkie torebki wykonywane są w atelier w Polsce. Co prawda na metce nie znalazłam informacji o kraju produkcji, ale wierzę w to, co napisane jest na stronie marki. Koszt torby to 170 zł, znajdziecie też nieco tańsze modele, ale za to mniejsze. Na przesyłkę nie czeka się długo. Ja otrzymałam swoją po kilku dniach. Torbę kupowałam bezpośrednio na stronie marki. Wkrótce obiecuję stylizacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz