środa, 14 maja 2014

3. edycja Hush Warsaw już 7 czerwca




W dniach 7-8 czerwca na Zamku Królewskim (Arkady Kubickiego) odbędzie się 3. edycja targów Hush Warsaw. Hasłem przewodnim targów jest "Wolność". W tegorocznym Hush Warsaw udział weźmie 110 marek i projektantów.

Tym razem organizatorki poszły krok dalej i podzieliły marki na już uznane i na te obiecujące. - Wybór marek do udziału w HUSH Warsaw to wypadkowa kilku czynników: pomysł, jakości, rozwoju marki, wykonania. Dlatego tegoroczna edycja będzie najbardziej „wybredna” - zapowiadają Anna Pięta i Magda Korcz, organizatorki i pomysłodawczynie targów. - Z ponad 500 zgłoszeń wybrałyśmy wystawców, którzy wyróżniają się sposobem projektowania, pomysłem na markę i konsekwentnym działaniem – mówi Magda Korcz. - Chcemy pokazać, jak wiele zmienia się w autorskiej modzie, a z drugiej strony, jak niektóre marki rosną w siłę i konsekwentnie się rozwijają, zdobywając coraz szersze grono klientów – podkreśla druga z organizatorek Anna Pięta.

Hush Warsaw to autorski pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz – menedżerek kultury, sztuki i designu. Od dwóch lat skutecznie łączy modę i biznes. Dwa razy w roku organizuje najważniejsze w Polsce targi mody autorskiej. Definiuje trendy i obserwuje tendencje polskiego rynku mody. Wspiera projektantów w budowaniu strategii marki. Promuje marki i projektantów, rekomendując ich do udziału w targach i pokazach mody za granicą. Wydaje specjalistyczne publikacje, w tym HUSH MAGAZINE - pierwszy w Polsce tytuł w całości poświęcony modzie autorskiej i rzemieślnikom. Przyznaje znak jakości: HUSH SELECTED. HUSH WARSAW został laureatem nagrody „Doskonałość Mody 2013” magazynu Twój Styl w kategorii „Wydarzenie Roku – Targi Mody”. 


W ramach 3. edycji  targów, która rusza już 7 czerwca, powstanie specjalna przestrzeń dla dwóch polskich autorskich marek tj.  Ani Kuczyńskiej i Loft 37, które od lat imponują skalą i przekazem swojego działania. 

Dodatkowo zostaną stworzone specjalne strefy, gdzie będzie można skorzystać m.in. z bezpłatnej porady stylistów, a potem dokonać spersonalizowanych zakupów, wybrać indywidualne zapachy z perfumerii Mood Scent Bar, zapoznać się z ofertą organicznych kosmetyków do włosów i ciała: Pat & Rub, La biosthetique, a także Fridge by yDe.

Oprócz powyższych atrakcji, zorganizowana zostanie Strefa Dzieciaków, gdzie w asyście opiekunek najmłodsi uczestnicy Hush Warsaw będą słuchali czytania książek m.in. przez Martę Kuligowską i Anitę Sokołowską.

Całość zwieńczy wspólna akcja Hush Warsaw & H&M Conscious Nie dajmy zmarnować się modzie! Zamień niechciane ubrania na tlen – wspólny projekt „promujący” świadome używanie mody. 

Wstęp na targi kosztuje 5 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz