W dniach 7-8 czerwca na Zamku Królewskim (Arkady Kubickiego) odbędzie się 3. edycja targów Hush Warsaw. Hasłem przewodnim targów jest "Wolność". W tegorocznym Hush Warsaw udział weźmie 110 marek i projektantów.
Tym razem organizatorki poszły krok dalej i podzieliły
marki na już uznane i na te obiecujące. - Wybór marek do udziału w HUSH
Warsaw to wypadkowa kilku czynników: pomysł, jakości, rozwoju marki, wykonania. Dlatego tegoroczna edycja będzie najbardziej „wybredna” - zapowiadają Anna Pięta i Magda Korcz, organizatorki i pomysłodawczynie targów. - Z ponad 500 zgłoszeń wybrałyśmy wystawców, którzy wyróżniają się
sposobem projektowania, pomysłem na markę i konsekwentnym działaniem –
mówi Magda Korcz. - Chcemy pokazać, jak wiele zmienia się w autorskiej modzie, a
z drugiej strony, jak niektóre marki rosną w siłę i konsekwentnie się
rozwijają, zdobywając coraz szersze grono klientów – podkreśla druga z
organizatorek Anna Pięta.
Hush Warsaw to autorski pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz – menedżerek
kultury, sztuki i designu. Od dwóch lat skutecznie łączy modę i biznes.
Dwa razy w roku organizuje najważniejsze w Polsce targi mody autorskiej.
Definiuje trendy i obserwuje tendencje polskiego rynku mody. Wspiera
projektantów w budowaniu strategii marki. Promuje marki i projektantów,
rekomendując ich do udziału w targach i pokazach mody za granicą. Wydaje
specjalistyczne publikacje, w tym HUSH MAGAZINE - pierwszy w Polsce
tytuł w całości poświęcony modzie autorskiej i rzemieślnikom. Przyznaje
znak jakości: HUSH SELECTED. HUSH WARSAW został laureatem nagrody
„Doskonałość Mody 2013” magazynu Twój Styl w kategorii „Wydarzenie Roku –
Targi Mody”.
W ramach 3. edycji targów, która rusza już 7 czerwca, powstanie specjalna przestrzeń dla dwóch polskich autorskich marek tj. Ani Kuczyńskiej i Loft 37, które od lat imponują skalą i przekazem swojego działania.
Dodatkowo zostaną stworzone specjalne strefy, gdzie będzie można skorzystać m.in. z bezpłatnej porady stylistów, a potem dokonać spersonalizowanych zakupów, wybrać indywidualne zapachy z perfumerii Mood Scent Bar, zapoznać się z ofertą organicznych kosmetyków do włosów i ciała: Pat & Rub, La biosthetique, a także Fridge by yDe.
Oprócz powyższych atrakcji, zorganizowana zostanie Strefa Dzieciaków, gdzie w asyście opiekunek najmłodsi uczestnicy Hush Warsaw będą słuchali czytania książek m.in. przez Martę Kuligowską i Anitę Sokołowską.
Całość zwieńczy wspólna akcja Hush Warsaw & H&M Conscious Nie dajmy zmarnować się modzie! Zamień niechciane ubrania na tlen – wspólny projekt „promujący” świadome używanie mody.
Wstęp na targi kosztuje 5 zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz