niedziela, 16 marca 2014

Przedsmak wiosny


Jeszcze kilka dni temu pogoda była prawdziwie wiosenna. Termometr wskazywał 15 stopni. Dzisiaj jest tylko 4 stopnie, pada, a szaruga powoduje, że nie chce się wychodzić z domu. 

Udało mi się jednak wykorzystać tych kilka słonecznych dni i przygotować stylizację z udziałem polskich marek. Dzisiaj w roli głównej t-shirt marki Reserved, torba Shanghai by Ania Kuczyńska, parka i pasek marki Reporter.


Z torbą Shanghai mam zamiar nie rozstawać się wiosną. Jest pojemna, a przy tym bardzo fajnie się układa. Jeśli się Wam podoba, nie czekajcie z jej zakupem, bo torba z każdym rokiem zyskuje na wartości. Kiedy ją kupowałam, kosztowała 180 zł, dzięki promocji, kupiłam ją za 150 zł z przesyłką. W tym roku trzeba za Shanghai zapłacić już 210 zł.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz