środa, 12 lutego 2014

Kossmann ubiera kobiety biznesu

Wczoraj odbył się pokaz nowej kolekcji marki Kossmann na wiosnę/lato 2014. Nadchodzący sezon upłynie nam pod znakiem pastelowej kolorystyki, przeplatanej mocniejszymi akcentami: granatu i czerwieni. Nie zabraknie też klasycznej czerni, która zagości na płaszczach, sukienkach, kombinezonach i spodniach.


Kossmann to marka dedykowana kobietom biznesu. Przygotowywane przez nią ubrania trzymają się mocno biznesowego dress cod'u. Stąd nie jest zaskoczeniem, że i w najnowszej kolekcji dominują żakiety, sukienki, garnitury i spódnice. Wszystkie w klasycznych, prostych formach i bezpiecznych kolorach. Nowością w kolekcji na wiosnę/lato 2014 są kombinezony. 

Na wczorajszym wybiegu pojawiły się również sukienki koktajlowe w odcieniach beżu, złota i granatu. Kossman, zamiast sztywnych żakietów, zaproponował też nieco mniej formalne kardigany i blezery z dżerseju. 

Wieczór uświetnił występ Moniki Borzym.
Pokaz odbył się w siedzibie Mercedes-Benz. Najnowsza kolekcja upływa pod hasłem: "Aktywna kobieta". "Właśnie dla aktywnych kobiet robię moją modę, dla tych wszystkich, które łączą życie prywatne z zawodowym, które starają się w biegu zrobić to, co w sumie niemożliwe. Tak wygląda życie nowoczesnej kobiety, jesteśmy w permanentnym niedoczasie " - powiedziała Iwona Kossmann, twórczyni marki, rozpoczynając pokaz.

 Marka Kossmann jest pierwszą w Polsce firmą, która szyje ubrania biznesowe dla kobiet. Słynie z wysokiej jakości materiałów i starannego wykończenia. Projekty marki możecie oglądać na TVP w codziennych "Wiadomościach". Tak, tak. To nie pomyłka W ubraniach marki pokazują się prezenterki programu: Beata Tadla, Marta Kielczyk, Hanna Lis i Joanna Racewicz.

Autorką i właścicielką marki jest Iwona Kossmann, która stworzyła ją na bazie własnych, 20-letnich doświadczeń wyniesionych z biznesu.  Do listopada 2011 roku zasiadała na stanowisku Prezesa Zarządu spółki Bonnier. W latach 2008-2010 piastowała funkcję Prezesa Deni Cler S.A., zarządzała też marketingiem i sprzedażą spółek telekomunikacyjnych w grupie Orange. Zarządzała wieloma międzynarodowymi markami w firmach Unilever Polska (1992-1994), Coty Polska, Coty Hungary oraz Coty Germany (1995-2001). W 2007 roku została wyróżniona tytułem Marketera Roku 2006, a w 2008 – Menedżera Dekady.


1 komentarz:

  1. Wkrótce otwieram swoje biuro i szukam inspiracji do odpowiedniego ubioru w czasie pracy. Chciałabym robić pozytywne wrażenie na kontrahentach i pracownikach. Dlatego każda taka wskazówka mi się przyda. Dużo tez dowiaduję się na temat mody i biznesu z portalu dla kobiet My-V.

    OdpowiedzUsuń