piątek, 8 listopada 2013

New in. Shanghai black by Ania Kuczyńska


Uwielbiam duże torby, ta sprawdzi się szczególnie latem. Dzięki temu, że na dworze pogoda dopisuje, udało mi się kilka razy włączyć ją do stylizacji, a tym samym zrobić dla Was zdjęcia. Najbardziej lubię w tej torbie to, że za każdym razem inaczej się układa: w zależności od tego, ile rzeczy do niej włożę. Ciekawie układają się też jej rogi. Można chować je do środka lub wypuszczać. Możecie to zobaczyć na zdjęciach.

Dzisiaj wreszcie odkrywam tajemnicę moich październikowych zakupów. W pudełku Mostrami znajdowała się torba Shanghai black by Ania Kuczyńska. Na torbę decydowałam się długo, a kiedy postanowiłam ją zakupić, kolor czarny zniknął ze sklepu . W końcu udało mi się jednak na niego zapolować. Torba kosztowała 180 zł, ale dzięki zapisaniu się na newsletter otrzymałam 50 zł zniżki. Łącznie z przesyłką, za torbę zapłaciłam 146 zł. Było warto!





Uważam, że na żywo, torba o wiele lepiej prezentuje się niż na modelce. Zobaczcie sami.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz