Stylizowana przez Sarę Harris z Brytyjskiego Vogue’a i realizowana w Londynie, kampania La Mania na sezon jesień/zima 2015/16 odzwierciedla wizję kobiety współczesnej – zmysłowej, pewnej siebie, romantycznej.
W obiektywie Agaty Pospieszyńskiej pojawiła się Marlena Szoka, reprezentowana przez Avant Models.
W kolekcji pojawiają się miękkie zamszowe sukienki, spodnie i spódnice o linii „A”, delikatne szyfonowe bluzki i sukienki ozdobione motywem pędzącego konia lub złotymi metalowymi blaszkami w kolorach oliwki, granatu i czerni. Uzupełniają je płaszcze z zamszu i rozszerzane jeansowe spodnie. Całości dopełniają szpilki włoskiej marki Aquazzury (dostępne w butikach La Manii).
W kolekcji pojawiają się miękkie zamszowe sukienki, spodnie i spódnice o linii „A”, delikatne szyfonowe bluzki i sukienki ozdobione motywem pędzącego konia lub złotymi metalowymi blaszkami w kolorach oliwki, granatu i czerni. Uzupełniają je płaszcze z zamszu i rozszerzane jeansowe spodnie. Całości dopełniają szpilki włoskiej marki Aquazzury (dostępne w butikach La Manii).
Photo: Agata Pospieszyńska/AF PHOTO
Model: Marlena Szoka/ Avant Models
Hair: Roku Roppongi/OCR Creations
Makeup: Karina Constantine
Styling: Sarah Harris/Vogue UK
Retouch: Karolina Koza
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz