Viola Śpiechowicz postanowiła sprawdzić, czy świat otwarty jest na jej projekty. Powierzyła to zadanie studentom Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Nauk Stosowanych w Amsterdamie. Pod opieką dr Clarenca van der Putte studenci przez prawie rok pracowali nad programem marketingu i sprzedaży marki Viola Śpiechowicz w trzech europejskich krajach: Holandii, Niemczech i Szwecji. Badanie zatytułowane było "From emerging to developed market", a uroczysta prezentacja jego wyników odbyła się w piątek, 20 lutego w atelier projektantki.
- Polska, to wciąż wschodzący rynek z ogromnymi możliwościami rozwoju i szansą pobicia zachodnich rynków. Marka Viola Śpiechowicz skupia w sobie trzy najsilniejsze cechy polskich produktów, na których warto budować przewagę: znakomitą jakość, unikalny design i konkurencyjną cenę – podkreślał dr Clarenc van der Putte.
Jako najbardziej obiecujący rynek dla polskiej mody studenci wskazali Szwecję. Ponad 41 proc. respondentów z tego kraju wyraziło zainteresowanie naszymi markami modowymi. Aż 53 proc. z nich zdeklarowało chęć zakupu ubrań z logo Viola Śpiechowicz, oceniając je jako szykowne i stylowe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz