poniedziałek, 19 stycznia 2015

Międzynarodowe Targi Poznańskie promują polską modę

 
Międzynarodowe Targi Poznańskie wychodzą na przeciw oczekiwaniom polskich projektantów i producentów odzieży, obuwia, dodatków i galanterii. Uruchomiły program "Polska Moda", który umożliwia promocję rodzimych twórców. 

"Konkurowanie z sieciowymi gigantami dla wielu firm jest niewyobrażalne. Największym problemem w rywalizacji o klienta jest znacznie niższa cena i intensywna promocja. Dlatego większość polskich producentów postanawia skupić się na niszy, która z czasem okazuje się zbyt wąska na uzyskanie oczekiwanego rozgłosu i satysfakcjonującego dochodu" - informują MTP. 

Stąd właśnie pomysł na program "Polska Marka", którego celem jest poszerzenie kanału dystrybucji rodzimych firm oraz zwiększenie znajomości marek wśród potencjalnych odbiorców. Projektanci, dzięki udziałowi w projekcie, otrzymują następujące korzyści?
  • prezentacja 12 wzorów w Pokazie Polska Moda w dniu 25 lutego;
  • zaproszenia na galę Targów Mody Poznań połączoną z Pokazem Polska Moda;
  • wyróżnienie znakiem Polska Moda na stoisku, w katalogu wystawców oraz na mapce dla zwiedzających;
  • udostępnienie logotypu projektu Polska Moda do stosowania na opakowaniach produktów, gotowe zawieszki do stosowania przy produktach;
  • rozesłanie newslettera promocyjnego do handlowców z ofertą uczestników programu;
  • promocja znaku Polska Moda w spocie reklamowym
  • promocja poprzez portal www.polskamoda.mtp.pl
  • promocja poprzez profil na portalu społecznościowym: https://www.facebook.com/polskamoda.mtp

Do programu mogą przystąpić te marki, które spełniają trzy warunki:
  • produkcja 100 proc. towaru ma miejsce w Polsce,
  • firma należy w 50 proc. do polskiego kapitału (właścicielami udziałów są polscy obywatele),
  • firma deklaruje, że płaci w Polsce podatek dochodowy oraz inne podatki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Koszt przystąpienia do programu to 2900 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz