Międzynarodowe Targi Poznańskie wychodzą na przeciw oczekiwaniom polskich projektantów i producentów odzieży, obuwia, dodatków i galanterii. Uruchomiły program "Polska Moda", który umożliwia promocję rodzimych twórców.
"Konkurowanie z sieciowymi gigantami dla wielu firm jest niewyobrażalne.
Największym problemem w rywalizacji o klienta jest znacznie niższa cena i
intensywna promocja. Dlatego większość polskich producentów postanawia
skupić się na niszy, która z czasem okazuje się zbyt wąska na uzyskanie
oczekiwanego rozgłosu i satysfakcjonującego dochodu" - informują MTP.
Stąd właśnie pomysł na program "Polska Marka", którego celem jest poszerzenie kanału dystrybucji
rodzimych firm oraz zwiększenie znajomości marek wśród potencjalnych
odbiorców. Projektanci, dzięki udziałowi w projekcie, otrzymują następujące korzyści?
- prezentacja 12 wzorów w Pokazie Polska Moda w dniu 25 lutego;
- zaproszenia na galę Targów Mody Poznań połączoną z Pokazem Polska Moda;
- wyróżnienie znakiem Polska Moda na stoisku, w katalogu wystawców oraz na mapce dla zwiedzających;
- udostępnienie logotypu projektu Polska Moda do stosowania na opakowaniach produktów, gotowe zawieszki do stosowania przy produktach;
- rozesłanie newslettera promocyjnego do handlowców z ofertą uczestników programu;
- promocja znaku Polska Moda w spocie reklamowym
- promocja poprzez portal www.polskamoda.mtp.pl
- promocja poprzez profil na portalu społecznościowym: https://www.facebook.com/polskamoda.mtp
Do programu mogą przystąpić te marki, które spełniają trzy warunki:
- produkcja 100 proc. towaru ma miejsce w Polsce,
- firma należy w 50 proc. do polskiego kapitału (właścicielami udziałów są polscy obywatele),
- firma deklaruje, że płaci w Polsce podatek dochodowy oraz inne podatki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Koszt przystąpienia do programu to 2900 zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz