Strony

wtorek, 24 stycznia 2017

Gwiazdy wybierają WEAVE

Marka WEAVE na polskim rynku zadebiutowała zaledwie trzy miesiące temu. Mocna, charakterystyczna kolekcja zdobyła serca nie tylko klientek, coraz częściej ubrania marki WEAVE wybierają gwiazdy i uznani styliści. Kto pokochał kolekcję “Labour of Love” i jej orientalne inspiracje? Sami zobaczcie.


Złoty bomber i jego wyjątkową, trójwymiarową konstrukcję doceniły aktorka Marta Żmuda-Trzebiatowska i prezenterka Polsatu Milena Rostkowska - Galant.




Aleksandra Hamkało podczas Wielkiego Testu Wiedzy o Filmie wystąpiła w pełnej stylizacji od marki WEAVE - czarnym kimonie, żakardowych spodniach i białej koszuli.



Żakardowe culottes skradły serce stylistce Monice Jurczyk i kompozytorce, Marii Sadowskiej.




Kimonowa kamizela to ulubiony model z kolekcji WEAVE stylistki gwiazd, Anny Męczyńskiej.





Magda Mołek podczas Sylwestra stacji telewizyjnej TVN wystąpiła w białej koszuli z wysokim kołnierzem.




„Labour of Love” to linia ultrakobiecych ubrań łączących najświeższe trendy z tradycyjnym rzemiosłem. To odpowiedź na uniwersalną potrzebę obcowania z czymś pięknym i ponadczasowym. 

Kolekcja marki WEAVE jest dostępna w butiku na ul. Śniadeckich 17, a także na stronie internetowej www.madebyweave.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz