Strony

wtorek, 28 lipca 2015

Małgorzata Kożuchowska ponownie w kampanii OCHNIK

Małgorzata Kożuchowska wzięła udział w sesji zdjęciowej do jesiennej kampanii OCHNIK. Efektem są piękne zdjęcia wizerunkowe wykonane przez Marlenę Bielinską na ostatnim piętrze jednego z warszawskich wieżowców. – Jesienna kolekcja marki OCHNIK to ciekawe połączenie dwóch kontrastów: wyrazistego rockowego stylu i niewymuszonej elegancji. Znajduję w niej trendy ze światowych wybiegów i najnowsze modowe zabiegi, takie jak rewelacyjna pikowana skóra. Kolekcja przekonuje bogactwem form i różnorodnością. Dodatkowo podoba mi się, że w tym sezonie OCHNIK zdecydował się na eleganckie płaszcze z otulających, ciepłych materiałów. Świetnie uzupełniają tradycyjną kolekcję skórzaną, w tym moje już ukochane skórzane koszule i spodnie – mówi Małgorzata Kożuchowska, która z marką OCHNIK, jako jej ambasadorka, współpracuje od początku 2014 r. Zwiastun kolekcji OCHNIK jesień–zima 2015/2016 trafi do sprzedaży 31 lipca. Pełna kolekcja pojawi się w salonach już pod koniec wakacji.


piątek, 24 lipca 2015

Aryton zmienia nazwę



Marka Aryton przechodzi właśnie lifting wizualnej komunikacji. W 26. rocznicę założenia firmy zmienia się nazwa marki na Patrizia Aryton. 

Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. „Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu”– mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki.

środa, 22 lipca 2015

Nowa kolekcja marki Root

"Przygotowując kolekcję na jesień 2015 za cel wziąłem ubranie mężczyzny, a nie jego przebranie. Chciałem wprowadzić zaniedbywanego przez polski przemysł skórzany mężczyznę w świeże aktualne fasony, które są moją wizją kombinacji komfortu fizycznego, psychicznego oraz poczucia estetyki. W wielu modelach zminimalizowałem dodatki. Tym razem na mój warsztat dostały się sportowe rzeczy - jak i skrajnie klasyczne, które dzięki skórze dostały nowego życia" - tak o swojej kolekcji mówi Michał Kwiatkowski, kreator marki Michał Sebastian, teraz projektuje dla ROOT.

 

sobota, 18 lipca 2015

Kolekcja MMC Studio w obiektywie Aldony Karczmarczyk i artystycznym opracowaniu Tomasza Malki

Zobaczcie kolekcję MMC Studio na wiosnę/lato w obiektywie Aldony Karczmarczyk  i artystycznym opracowaniu Tomasza Malki.


czwartek, 16 lipca 2015

Wyślij zgłoszenie na FashionPhilosophy Fashion Week Poland



Do 31 sierpnia macie czas, by wysłać zgłoszenie do wzięcia udziału w 13. edycji  FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Ta data obowiązuje projekty Designer Avenue, Off Out of Schedule oraz Studio.

Pokazy Designer Avenue to miejsce, gdzie największe polskie i międzynarodowe sławy spotykają się z projektantami wspinającymi się na szczyt świata mody. W pokazach Alei Projektantów biorą udział zaproszeni goście (8-12 kolekcji zaproszonych przez Radę Programową, 2-3 kolekcje zaproszone przez Organizatora FW i Urząd Miasta Łodzi), a także 5-6 najlepszych kolekcji spośród zgłoszonych przez projektantów.

Wyboru spośród kolekcji zgłoszonych przez projektantów do pokazu podczas Fashion Week Poland w Łodzi dokonuje Rada Programowa (Designer Avenue) FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Jej członkowie wybierają 20 najlepszych kolekcji i zapraszają projektantów na spotkanie, na którym twórcy są zobligowani do zaprezentowania minimum 5 odszytych sylwetek z kolekcji. Więcej o zasadach udziału znajdziecie tutaj.

Nieco więcej czasu mają projektanci, którzy chcieliby pokazać się w strefie Showroom. Zgłoszenia możecie wysyłać do 2 października.

Najbliższa, 13. edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland startuje 12 listopada.

poniedziałek, 13 lipca 2015

La Mania na jesień/zimę

Stylizowana przez Sarę Harris z Brytyjskiego Vogue’a i realizowana w Londynie, kampania La Mania na sezon jesień/zima 2015/16 odzwierciedla wizję kobiety współczesnej – zmysłowej, pewnej siebie, romantycznej.
 
W obiektywie Agaty Pospieszyńskiej pojawiła się Marlena Szoka, reprezentowana przez Avant Models.

W kolekcji pojawiają się miękkie zamszowe sukienki, spodnie i spódnice o linii „A”, delikatne szyfonowe bluzki i sukienki ozdobione motywem pędzącego konia lub złotymi metalowymi blaszkami w kolorach oliwki, granatu i czerni. Uzupełniają je płaszcze z zamszu i rozszerzane jeansowe spodnie. Całości dopełniają szpilki włoskiej marki Aquazzury (dostępne w butikach La Manii).


poniedziałek, 6 lipca 2015

Kolekcja La Manii już dostępna w butiku Browns

Kolekcja La Manii Jesień/Zima 2015/16 jest już dostępna w butiku Browns w Londynie oraz na stronie internetowej sklepu.

W środę, 1 lipca, w butiku Browns na South Molton street odbyła się oficjalna premiera kolekcji, na której pojawili się między innymi: Simon Burstein – właściciel Browns Fashion, Tania Fares z Brytyjskiego Vogue, Noreen Goodwin z British Fashion Council oraz przyjaciele i klientki marki.

Założony w 1970 roku przez Sidney i Joan Burstein, Browns jako jeden z pierwszych butików na rynku odkrył tak znane nazwiska w świecie mody jak John Galliano czy Alexander McQueen.

W bardzo krótkim czasie zasłynął również  z wprowadzania zagranicznych projektantów do Londynu. Należeli do nich m. in Jill Sander, Azzedine Alaia czy Giorgio Armani.

środa, 1 lipca 2015

Polska moda na Open'er Festival

Dzisiaj rusza jedno z najważniejszych muzycznych wydarzeń w Polsce - Open'er Festival. To gratka nie tylko dla fanów muzyki. Od 2009 roku w ramach Open'era organizowana jest strefa Fashion Stage. To niezwykła przestrzeń modowych inspiracji, powstała z chęci podkreślenia wielopłaszczyznowości festiwalu, który poza charakterem ściśle muzycznym styka się w swej formule również ze światem sztuki i mody. W strefie tej prezentowane są kolekcje najciekawszych młodych projektantów i projektantek. Choć są bardzo różni, wszystkich cechuje świeże spojrzenie i oryginalne koncepcje, a 80-tysięczna publiczność festiwalu nie wywołuje u nich tremy.

W tym roku na wybiegu Fashion Stage pojawią się kreacje dziewięciorga projektantów. To zarówno studenci i finaliści modowych programów, jak Patryk Wojciechowski, jak i weterani branży: marka P-iFashion ze swoim dyrektorem kreatywnym Arkadiusem. Pasjonaci mody - to wydarzenie dla Was! Partnerami strefy są miesięcznik Glamour i Showroom.